neděle 15. června 2014

Supersnadné muffiny

Když jsem začínala péct, hledala jsem ty nejjednodušší a nejrychlejší recepty. Tento recept by se mi v té době docela hodil :)


1 hrnek polohrubé mouky
2 lžičky prášku do pečiva
1/2 hrnku cukru
1/2 hrnku mléka
1/4 hrnku másla
špetka soli
1 vejce

V míse nejprve smícháme všechny sypké suroviny, poté k nim postupně přimícháme ty tekuté. Pokud chceme, přidáme na kousky nakrájenou čokoládu nebo nějaké ovoce, např. borůvky, maliny, ostružiny.........fantazii se meze nekladou :)
Plníme do košíčků cca do poloviny.



Pokud chcete muffiny čokoládové, nahraďte část mouky jednoduše kakaem.

Vložíme do trouby předehřáté na 160 - 170 stupňů a pečeme cca 40 minut. Zda jsou muffiny dostatečně upečené vyzkoušíme špejlovým trikem - pokud se na špejli zapíchnuté do středu muffinu nedrží drobečky, máme upečeno :)



Máte rádi rychlé muffiny? Jaký je ten váš nejsnadnější recept? :)

2 komentáře:

  1. Supr muffinky a hlavně rychlé:) Mám stejné barevné košíčky, tak jsem zvědavá, jestli i ten obsah bude vypadat stejně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že obsah tvých muffinků bude naprosto vynikající! :) Tyhlety barevné košíčky jsou skvělé, hned mi rozjasní den :)

      Vymazat

Děkuji za všechny vaše sladké komentáře :)